Ar duodate sau Naujametinius pažadus?

Nuo kitų metų mesiu svorį, keisiu darbą, susirasiu antrąją pusę, pagaliau išvyksiu iį kelionę ar pradėsiu rūpintis savo sveikata…

Dažniausiai Naujametiniai pažadai būna susiję su SAVIUGDA (išmokti ką nors naujo, išmokti geriau planuoti laiką, mesti rūkyti, kt.) ir SVORIU bei SVEIKATA (numesti svorio, pradėti sportuoti ir sveikai maitintis, kt.)

Remiantis www.statisticbrain.com pateikiamais duomenimis, net 45 proc. amerikiečių Naujametinių pažadų sąrašą sudaro kasmet, 17 proc. – kartais, o 38 proc. tokio sąrašo niekada nėra darę. Tačiau iš visų sudariusiųjų Naujametinių pažadų sąrašus tik 8 proc. juos įgyvendina.

Kas lemia, jog Naujametiniai pažadai telieka pažadais? Ką reikia žinoti, kad įvykdytumėte savo ketinimus?

Visų pirma aiškiai sau atsakykite į klausimus: Kuo man šis pokytis svarbus? Ką aš įgysiu? Kas mane džiugins? Kas dar kartu pasikeis?

Radę atsakymus į šiuos klausimus, apsišarvuokite kantrybe ir pasitelkite discipliną, kol Jūsų pastangos virs įpročiu.

Kokius punktus į Naujametinių pažadų sąrašą rekomenduotų įtraukti gydytojas odontologas?

  1. 2 kartus per dieną ne trumpiau nei po 2 min. VALYTI DANTIS.
  2. Dantų valymui naudoti ir DANTŲ SIŪLĄ.
  3. 1-2 kartus per metus apsilankyti pas ODONTOLOGĄ profilaktinei apžiūrai.
  4. Pasirūpinti, jog 2 kartus per metus būtų atlikta PROFESIONALI BURNOS HIGIENA.
  5. NEUŽKANDŽIAUTI tarp valgių.
  6. MESTI RŪKYTI…

Kuo tai gali būti Jums naudinga?

  • Išsaugosite sveikus dantis,
  • Džiaugsitės gražia šypsena,
  • Išvengsite sudėtingų odontologinių procedūrų ateityje.

Sėkmingų Naujametinių pažadų įgyvendinimo!